sprzedaż używanych urządzeń kosmetycznych i wyposażenia salonów

sprzedaż używanych urządzeń kosmetycznych i wyposażenia salonów

Cześć dziewczyny, jestem fryzjerką z 10 letnim doświadczeniem (trochę ponad). Pokłóciłam się z szefową, no i zwolnienie od ręki dostałam. Tak widocznie musiało być. Od dawien dawna nie szukałam pracy, a teraz po prostu muszę. Może mi podpowiecie, gdzie doceniają fryzjerki z doświadczeniem i jak kontaktować się z pracodawcami?

zenio30

Posty: 4

 
Teraz w branży beauty jest moda na filozofię EKO, kosmetyki naturalne, marki polskie. Myślę, że w 2017 będzie wysyp podobnych biznesów :)

Oct714

Posty: 10

 
Najlepiej współpracować z portalami przeznaczonymi wyłącznie pod konkretne specjalizacje. Wtedy masz szansę na kontakt z ludźmi faktycznie zainteresowanymi. Ogólnobranżowe katalogi raczej się nie opłacają w dłuższej perspektywie.

wrrraak22

Posty: 5

 
Tylko pamiętaj, żeby zawsze publikować oryginalne wpisy w katalogach, na portalach ogłoszeniowych i innych miejscach w sieci. Wtedy masz większą widoczność w wyszukiwarce. U mnie takie działanie przynosi większą konwersję. Pozdrawiam.

Gosienka54

Posty: 15

 
Na początku wystawiaj darmowe reklamy. Jak sprawdzisz, czy dany serwis już dobrze działa, wtedy przechodź stopniowo na wpisy sponsorowane.

asiaz@clubpr.pl toolip

Posty: 8

 
Otwierałam salon SPA w Łodzi, ale nie miałam strony internetowej :P Zależało mi na tanim i rzetelnym wykonawcy :P Standardowo :D Znalazłam go przez darmowe ogłoszenia na beautyconnect.pl. Ktoś na grupie kosmetycznej w mediach społecznościowych dał link do nich i tak jakoś udało mi się trafić. Wykonawca strony okazał się świetny. Poza tym na portalu założyłam własną wizytówkę i skorzystałam z mnóstwa informacji o bezpłatnych szkoleniach, akurat pod moje kwalifikacje. Super sprawa ogólnie, no i za darmo. Moim zdaniem warto.

MisiekKce

Posty: 16

 
Bardzo dobrze w promocji biznesu kosmetycznego działa patronat poważnej instytucji branżowej. Patronat, darmowe próbki, jakieś merytoryczne wystąpienie to naprawdę niezła przewaga konkurencyjna.

dersu4

Posty: 18

 
Widoczność w portalach ogłoszeniowych pozwala poprawić efektywność pozycjonowania strony internetowej salonu kosmetycznego. Trzeba dodawać linki do witryny, no i publikować faktycznie unikalne propozycje.

Alaalaaa

Posty: 28

 
Fajnie działa idea mobilnych salonów kosmetycznych. U mnie połączenie stacjonarnego i mobilnego gabinetu kosmetycznego sprawdziło się rewelacyjnie. Grunt to monitorować stale rynek przez specjalistyczne serwisy.

kry7

Posty: 11