Wahacze master sport

Wahacze master sport

Zestaw wahaczy do Alfa Romeo jest mi potrzebny. Co dopasowanego polecicie? Chodzi dokładnie o model GT. Generalnie mam już od dłuższego czasu problem tutaj z zawieszeniem, ostatnio mi się przykładowo gniazdo sworznia starło do zera...

Bhapo

Posty: 1

 
Ja widzę po sobie, że w moim aucie dużo wolniej się wahacze zużywają niż w aucie którym moja druga połówka jeździ...przypadek? Nie sądzę;-) Jednak od tego jak się jeździ sporo zależy.

jordanos

Posty: 10

 
Jak to jest z tymi gwarancjami na wahacze, jest sens się tym sugerować? Jeśli widzę gwarancją na więcej niż 100 tyś kilometrów to brać ją na poważnie czy jednak włożyć między bajki??

Yuri20

Posty: 10

 
Wybór jest urozmaicony, różne części, różne półki cenowe, różne gwarancje producenta a i tak wszystko wychodzi w życiu. Jeden kupi zestaw za jakieś grosze i pojeździć ileś dziesiąt km a inny wyda grube pieniadze i po pół roku będzie mu już wszystko trzeszczeć.

1eustachy4

Posty: 24

 
Akurat brat wiem że ma teraz problemy z wahaczem, coś mu tam stuka w zawieszeniu i się zastanawia co sobie wstawić...Mechanik mu jedno mówi, a co innego czyta w necie i ma zgryz teraz.

alus

Posty: 4

 
Temat wahaczy to w ogóle jest tak pojemny i wszechstronny że można by książkę napisać. Polskie drogi jakie są każdy widzi ale jednak mocno się poprawiło, jak przypomnę sobie ze 20 lat temu a teraz to niebo a ziemia.

Michaś

Posty: 6

 
Na polskich drogach to wahacze bardzo szybko się zużywają, choć i tak jest lepiej niż jeszcze kilkanaście lat temu. Ja mam osobiście dobre doświadczenia z Master Sport i ich zawieszeniem. Rzadko kiedy klienci reklamują mi te części, a sporo ich montujemy na zakładzie. O firmie dużo info wisi na ich portalu www.master-sport.de/PL.

guster

Posty: 2

 
Jeszcze same wahacze wymienić to pół biedy gorzej jak awaria jest bardziej rozbudowana i jeszcze korozja do tego dochodzi to już wtedy koszty diametralnie idą w górę.

namok

Posty: 5

 
Nie mam żadnych sprawdzonych części tego typu żeby coś polecać, ale za to z silnikiem będę miał teraz trochę zamieszania, bo już trzeci warsztat który mi obroty reguluje i ciągle coś jest nie tak.;/

Joe

Posty: 6

 
Najważniejsze żeby zawieszenie było dopasowane do konkretnego typu zawieszenia, bo to że jakaś część konkretnej marki ładnie hula w BMW to nie znaczy że jak weźmiemy spod tego samego szyldu wahacze to taką samą trwałość będą mieli w Peugeocie choćby.

Ślicznnne

Posty: 2